نمایندگی خرید آجر سفال در نور

نمایندگی خرید آجر سفال در نور| فروش انواع آجر فشرده با قیمت درب کارخانه – از بارگیری تا تحویل در هر مکانی که اعلام کنید با ما باشید .

آجرهای ساختمانی در مدلهای – تیغه ای و آجر بام تولید میشود که  هر میتواند برای شما تامین نماید .

انواع آجر تیغه های 10 و 15 و حتی ضد زلزله موجود است …..

شماره تماس :    09115100037

آدرس : آمل

جهت مشاهده آدرس سایت رو تصویر زیر بزنید :

نمایندگی خرید آجر سفال در نور

نمایندگی خرید آجر سفال در نور

نمایندگی خرید آجر سفال در نور

نمایندگی خرید آجر سفال در نور یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی به شمار می‌آید که از گذشته تا به امروزه همواره در معماری و صنعت ساختمان مورد توجه قرار گرفته است . قدمت تولید آجر و استفاده از آن در کشورمان از پیشینه‌ای چند هزار ساله برخوردار است . به طوری که باستان شناسان در شهرهای کاشان و شوش قدیم کوره‌های آجرپزی را که متعلق به ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد است ، را کشف کرده‌اند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آمدن ماشین آلات و دستگاه‌های جدید کمتر شاهد استفاده از روش‌های قدیمی برای تولید و ساخت آجر هستیم .

بررسی فرایند تولید و ساخت آجر در نور

به طور کلی فرایند تولید و ساخت آجر در نور شامل مراحل مختلفی می شود. ساخت آجر را می‌توان در طی ۴ مرحله تقسیم بندی کرد که در ادامه به بررسی هر یک از این مراحل خواهیم پرداخت :

مرحله اول آماده سازی و تهیه خاک مناسب

در اولین مرحله نیاز به خاک رس خواهد بود که از معدن برداشت شده و به کارخانه انتقال می‌یابد. سپس خاک از نظر ذراتی که دارد دانه بندی و آماده سازی می‌شود.

مرحله دوم شکل دهی گل

در مرحله دوم با اضافه کردن آب به خاک مخلوطی از گل به دست آمده و سپس همانند فرم استاندارد آجر شکل دهی می‌شود . به طور کلی در این مرحله ابعاد و اشکال هندسی آجر تعیین و ایجاد می‌گردد .

مرحله سوم خشک کردن آجر

در سومین مرحله از تولید آجر نوبت به حرارت دهی و خشک کردن آن می‌رسد که برای این فرایند روش‌های مختلفی به شرح ذیل وجود دارد .

خشک کردن آجر به روش سنتی : در این روش آجرهای تر را به محوطه بازی منتقل کرده تا در زیر نور مستقیم خورشید خشک شوند .

خشک کردن آجر به روش صنعتی : در این روش به جای استفاده از نور خورشید آجرهای تر به خشک کن های صنعتی انتقال داده می شوند تا بر اساس دمای استانداردی خشک  گردند .

مرحله چهارم پخت آجر خشک شده

بعد از اینکه رطوبت آجرها کاهش یافته و خشک شدند نوبت به آخرین مرحله یعنی پخت آجر می‌رسد . آجرهای خشک شده را داخل کوره قرار می‌دهند تا در طی حرارت بالای آن به خوبی پخته شده و استحکام لازم را پیدا کنند . سپس آجر آماده شده و بعد از بسته‌بندی جهت عرضه به مصرف کننده وارد بازار می‌شود .

همانطور که اشاره شد همگام با پیشرفت تکنولوژی روش‌های آجرسازی نیز تکامل یافته و بسیاری از مراحل تولید آجر از خشت مالی گرفته تا پخت و بارگیری آجر به صورت مکانیزه و خودکار انجام می‌شود . جایگزینی روش‌های صنعتی به جای شیوه‌های سنتی نه تنها موجب افزایش بازدهی این محصول گردیده ، بلکه امروزه در مراکز معتبر شاهد عرضه آجر با تنوع و کیفیت بیشتری نیز هستیم .

کاربرد آجر در نور چیست؟

کاربرد آجر در نور با پیشرفته تر شدن صنعت آجر سازی ، تنوع آجر نما و آجر ساختمان سازی بسیار گسترده شده است . در همین راستا با توجه به نوع آن کاربردهای متفاوتی نیز وجود دارد . تنوع در رنگ و طرح و تناسب ابعاد در آجرها ، توانایی این مصالح را در خلق آثاری بی‌بدیل در معماری سنتی و مدرن نشان داده است .

الگوی زیبا و منظم حاصل شده از آجر چینی باعث شده از آن در نمای داخلی و خارجی نیز استفاده شود تا بتوانید به بنای خود هویت بخشید . به طورکلی با توجه به نیاز خود از انواع آجرها می توانید در موارد زیر استفاده نمایید:

  • نمای خارجی ساختمان های اداری، تجاری و…
  • حمام آجری و سرویس بهداشتی
  • نشمین
  • اتاق خواب
  • تی وی وال
  • کافی شاپ
  • کف فرش نشیمن، حیاط، باغ و…
  • رستوران ها
  • دیوار تزئینی

چرا شمال نیاز

نیازمندی شمال نیاز با سئو عالی برای شما عزیزان فایی را به وجود آورده است تا در سرعت بالا در صفحه اول گوگل قرار گیرید .

پس از سالها فعالیت در امور تبلیغات تصمیم گرفته ایم تا راهنمای شما باشیم .

هر چند درج آگهی در فضای مجازی محدودیت‌های نشریه مکتوب را ندارد و همواره توصیه می‌کنیم قبل از پرداخت هرگونه وجه از هویت و اصالت آگهی ‎‌دهنده اطمینان حاصل کنید، اما شعار ما تغییر نکرده است . ما برای اطمینان شما آگهی‌های درج ده را بصورت شهر به شره درج می کنیم تا نیاز خود در هر شهر را متناسب پیدا نمایید .

قوانین تابع

کلیه قوانین مسئولیت های مرتبط با درج آگهی بر عهده آگهی دهنده می باشد و تیم شمال نیاز هیچ دخالتی در این امر ندارد .

درج آگهی رایگان

برای درج آگهی رایگان، شما می توانید در سایت شمال نیاز گهی مربوط به کسب و کارتان (آگهی استخدام – آگهی ملک – آگهی خودرو) را به صورت کاملا رایگان ثبت کنید. اگر خدمات خاصی می دهید، اگر مغازه یا فروشگاه دارید یا اگر قصد فروش محصولات خود را دارید، تبلیغات در شمال نیاز یک فرصت عالی برای شماست تا پول بیشتری دربیاورید.

در این جا می توانید به فعالیت های تجاری خود بپردازید و آنرا به دیگر شهروندان معرفی نمایید. درصورتیکه می خواهید کالا و خدمات خود را در کمترین زمان به دیگران معرفی نمایید، فقط کافیست یک اطلاعیه در شمال نیزا بزنید.