چرا باید تبلیغات کنیم
چرا باید تبلیغات کنیم | فروشگاه ما خیلی قدیمی و شناخته شده هست. همه شرکت ما را میشناسند. ما حتی بدون تبلیغات هم وضعیت کاری خوبی داریم. سایت ما با این قابلیتهای خوبی که دارد، نیازی به تبلیغات نداشته و به زودی همه درباره ما صحبت خواهند کرد. به نظرم اینها جملاتی کودکانه هستند. ایجاد مشاغل موفق بدون تبلیغات، تقریبا غیرممکن است. در ادامه فایده تبلیغات را در ده مورد به شما توضیح میدهیم تا شناخت بهتری از این نوع سرمایه گذاری داشته باشید.
دلایل بسیار خوبی برای تبلیغات وجود دارد؛ از جمله جذب مشتری جدید، افزایش فروش و رشد کسب و کار. در زیر 10 مورد از بهترین دلایل تبلیغ کسب و کار را ارائه می دهیم.
چرا باید تبلیغات کنیم
چرا تبلیغات مهم است؟
باعث میشود مشتریان بیشتری نسبت به گذشته داشته باشید و از همین رو فروش شما افزایش مییابد. زمانی که کمپین تبلیغاتی جذاب و مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کنید، مجاب میشوند که از خدمات یا محصول شما استفاده کنند.
این روشی است که همواره مورد استفاده کمپانی های بزرگ، متوسط و کوچک قرار گرفته و بدون شک ادامه خواهد یافت. اکنون که میدانید چرا تبلیغات مهم است، بهتر است به ادامه مطلب بپردازیم.
مزایای تبلیغات چیست؟
اصلی ترین مزایای تبلیغات افزایش آگاهی از برند و محصولات یا خدمات است. با استفاده از این روش، افراد بسیاری را از فعالیت های کسب و کار خود مطلع خواهید کرد. آیا مشتریان بالقوه از محصولات یا خدمات شما آگاهی دارند؟ اگر اینطور نیست، برای بیشتر شناخته شدن کسب و کار خود از مطالب این صفحه استفاده نمائید.
دلیل برای استفاده از تبلیغات
1. برای رسیدن به مشتریان جدید باید تبلیغ کنید
بازار به طور مداوم تغییر می کند. خانوادهها مکان زندگی خود را تغییر میدهند، فرهنگهای مردم تغییر میکند. سطح درآمد مشتریان نیز به طور مداوم در حال تغییر است. این به معنی تغییر در سبک زندگی، نیازها و عادات خرید است. به این نکته نیز توجه کنید که همراه با تغییراتی که در مخاطبانتان ایجاد میشود، شما نیز باید کمپینهای تبلیغاتی جدیدی را شروع کنید.
همانطور که در بالاتر اشاره شد، مشتریان جدید یکی از فایده های تبلیغات هستند که برای هر کسب و کاری، موضوع حیاتی به شمار میروند.
2. تبلیغات باید ادامه دار باشند
آمارها نشان میدهد در گذشته خریداران بیشتری تبدیل به مشتری وفادار میشدند. فایده تبلیغات بستگی به این دارد که چقدر کمپین های شما ادامه دار هستند. در دهه های اخیر در خریدهای آفلاین به خاطر قدرتی که انسانها از ماشین گرفتهاند امکان انتخاب بهتری پیدا کردهاند.
همچنین افزایش فروشگاه های اینترنتی تخصصی نیز باعث افزایش قدرت انتخاب خریداران آنلاین شده است. با توجه به کاهش نرخ وفاداری در مشتریان، فروشگاه ها باید برای جذب مشتری های قبلی و بازگشت مشتریان جدید، بیش از پیش تبلیغات آنلاین را ادامه دهند. یکی از فواید تبلیغات اینترنتی این است که تاثیر بسزایی بر تمامی مشتریان خواهید گذاشت.
3. باید برای تاثیرگذاری در خریداران در طی چرخه خرید، تبلیغ کنید
مردم اغلب با مقایسه قیمت ها، کیفیت و خدمات، از فروشگاهی به فروشگاه دیگر و از وبسایتی به وبسایت دیگر میروند. تبلیغات باید در تمام بخشهای فرایند تصمیم گیری تداوم داشته باشد. به عنوان مثال، میانگین خرید ماشین جدید یک چرخه 13 هفتهای است. بایستی تا زمانی که مشتری تصمیم نهایی برای خرید را میگیرد، نام شما در ذهن او بماند.
تاثیر گذاری یک ترفند مهم از فایده تبلیغات است که حتما باید آن را در نظر داشته باشید.
4. تاثیر تبلیغات در بلند مدت مشخص میشود
امروز کاربران زیادی تبلیغات شما را میبینند، اما ممکن است در حال حاضر پولی برای سفارش خدمات/محصول شما نداشته باشند. یا اینکه در حال حاضر نیازی به محصول یا خدمات شما نداشته باشند.
با تبلیغات مداوم محصول یا نام تجاری شما در ذهن مخاطب میماند. نتایج یک مطالعه 5 ساله که در آن تبلیغات بیش از 3000 شرکت نشان داد که تبلیغ کنندگانی که تبلیغات آنها در طول 5 سال فعال بوده یا گسترش یافته بودند، به طور متوسط شاهد افزایش فروش به میزان 100٪ بودند.
5. تبلیغات آنلاین – بهترین راه برای جذب ترافیک بیشتر
ترافیک مداوم اولین قدم برای افزایش فروش و گسترش تعداد خریداران شما است. به ازای هر 100 خریدی که خریداران داشتند، حداقل 30 خرید “غیرقابل پیش بینی” انجام میشود. این مورد هم درمورد تبلیغات آنلاین صدق میکند و هم تبلیغات آفلاینی که مثلا برای مغازهتان انجام میدهید.
یکی از بهترین روش ها برای جذب ترافیک بیشتر و تبدیل کاربران به مشتری تبلیغات آنلاین است و امروزه نقش مهمی در کسب و کارها ایفا می کند. توصیه میکنم حتما انواع تبلیغات اینترنتی را بشناسید.