اجاره اتاق در مهدیرجه

اجاره اتاق در مهدیرجه | سوئیت در مهدیرجه بهشهر | اقامتگاه در روستای مهدیرجه | اقامتگاه شرق مازندران

بومگردی خوش نشین در استان مازندران، شهرستان گلوگاه، روستای مهدیرجه، مسیر سایت پروازی واقع شده است. مساحت مجموعه ۸۵ متر مربع، معماری آن مطابق با آداب و رسوم منطقه از چوب و کاهگل ساخته شد است. این خانه ی قدیمی زیبا دارای دو واحد اقامتی است که دارای آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام می باشد. آشپزخانه امکانات مورد نیاز آشپزی و یخچال و اجاق گاز را دارا می باشد. سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر می باشد. از جاذبه های اقامتگاه می توان نزدیکی به سایت پروازی، غذاهای محلی و حیاط سنتی را نام برد. طرفیت پذیرش هر واحد تا ۴ نفر می باشد.

مشخصات ویلای بالا 

  • ویلا داهل روستای مهدیرجه
  • ویوی عالی
  • فول امکانات
  • دوبلکس
  • دارای پارکینگ
  • دو خواب
  • دسترسی به امکانات عالی

حالا بریم سراغ این مکان تا آن را بهتر بشناسیم.

بهشهر کجاست؟

بهشهر، یکی از شهرهای زیبا و پر جذابیت استان مازندران است. این شهر با جاذبه‌های طبیعی زیبا، آب و هوای معتدل و خنک، و میراث فرهنگی و تاریخی متنوع، یک مقصد محبوب برای گردشگران تابستانی است. از جنگل‌های سرسبز، دریاچه‌های آبی، سواحل زیبا، قلعه‌ها، مساجد و بازارهای قدیمی، همه در بهشهر می‌توان لذت برد.

جامعه متنوع این شهر نیز با اقوام و ادیان مختلف، در صلح و همدلی زندگی می‌کند. بهشهر به عنوان یک شهر زیبا و پر از انرژی، همواره مورد توجه گردشگران و مسافران قرار دارد.

بهشهر، با تاریخچه‌ی طولانی و متنوع خود، یک شهر با فرهنگ غنی و جذاب است. این شهر در گذشته پایتخت تابستانی ایران بوده و از آن زمان تاکنون، به یکی از مقاصد محبوب گردشگری در ایران تبدیل شده است. جاذبه‌های طبیعی زیبای بهشهر، از جمله جنگل‌ها، دریاچه‌ها و سواحل زیبا، باعث شده تا این شهر یک مقصد مورد علاقه برای گردشگران طبیعت و علاقه‌مندان به تفریح باشد.

جاذبه های گردشگری بهشهر

آبشار اسپه‌او

بخش گردشگری اسپه‌او در فاصله ۳۰ کیلومتری شهرستان بهشهر در استان مازندران و در عرصهٔ جنوبی، بر روی ارتفاعات رشته‌کوه البرز و در بخش مرکزی شهرستان، به نام هزارجریب است. هزارجریب منطقهٔ کوهستانی شهرستان است که روستاهای زیادی را در دل خود جای داده‌است. جریب به معنای روستا و هزارجریب اشاره به تعداد بسیار روستاها در این بخش دارد.

آبشار زیبا و دیدنی اسپه‌او به معنای آب سپید، با ارتفاعی بالغ بر ۴۰۰ متر، در دل کوه سیاخانی از چشمه‌ای که از شکاف سنگی در زیر درختی کهنسال می‌جوشد سرچشمه می‌گیرد. این آبشار به صورت پله کانی و کاسه‌ای است و دارای حوضچه‌های آهکی متعدد در ۷ طبقه می‌باشد که در درازای سالیان متمادی ایجاد شده‌اند و سرانجام به رودخانه نکارود می‌ریزد. در اثر برخورد آب با سنگ‌های بستر و سر خوردن از روی آنها حالتی کف آلود و سپید رنگ ایجاد می‌شود که نام این آبشار که به زبان مازندرانی به همین معناست، از روی آن نهاده شده‌است.

آبشار سنگ‌نو

 یکی از جاذبه‌های گردشگری منطقه جنوبی بهشهر است که در فاصله ۳ کیلومتری دل جنگل‌های جنوبی بهشهر قرار دارد.

این آبشار به این نام معروف است زیرا در زیر آبشار یک حوض بزرگ سنگی یا به عبارت محلی یک نور سنگی به وجود آمده است که به آن سنگ‌نور معروف است. منطقه دیدنی سنگ‌نو در عمق جنگل‌های کوه‌های پیش کوه جهان مورا در البرز شرقی واقع شده و شامل چهار آبشار مختلف است، که بزرگ‌ترین آن حدود ۱۲ متر ارتفاع دارد.

پوشش گیاهی این منطقه از درختان بلوط وحشی، انجیلی، ممرز و انواع سرخس، به ویژه گونه سرخس شاهینی تشکیل شده است. این رودخانه به دلیل فرسایش بستر رسوبی در طول زمان شکل گرفته و آب آن بسیار شفاف و زیبا است.

آتشکده کاووس

آتشکده کاووس یک اثر باستانی از دوران ساسانی است که در روستای کوهستان شهرستان بهشهر واقع شده است. این بکارت در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۸۰ با شماره ثبت ۵۴۱۰ به عنوان یکی از آثار ملی ایران ثبت شده است.

بر اساس گواهی تاریخی، این بکارت به دست کاووس پسر کواد یکم، برادر خسرو انوشه‌روان ساخته شده است. طبق افسانه‌ای، قریه‌ای که اکنون به کوهستان معروف است، در گذشته به نام “طوسان” شناخته می‌شد و توس پسر نوذر از خاندان کیانیان آن را بنیاد نهاده بود.

شما برای اینکه بتوانید از سفری که در بهشهر دارید لذت ببرید باید یا خانه ای در بهشهر داشته باشید یا باید خانه و هتل رزرو کنید.

اگر به اتاق یا سوئیت برای سکونت خود در بهشهر نیاز دارید میتوانید در مهدیرجه بهترین سوئیت ها و اتاق ها را اجاره کنید.

 

اجاره اتاق در مهدیرجه

مهدیرجه را بهتر بشناسید

روستای مهدیرجه یکی از زیباترین روستاهای شهرستان گلوگاه در استان مازندران است. این روستا دارای مناظر طبیعی فوق العاده‌ای است که شامل جنگل‌های زیبا، رودخانه‌ها، پارک جنگلی، چشمه‌های آب شیرین و استخرهای طبیعی می‌شود.

اینجا مکانی مناسب برای فعالیت‌های خارج از منزل مانند گلایدرسواری و دیدن مناظر زیبای طبیعت است. همچنین از این روستا می‌توان به تماشای جزیره میانکاله و دریای خزر، خلیج میانکاله و شهرستان بهشهر پرداخت که مناظر آنها بسیار زیبا و دلنشین است.

جمعیت این روستا

روستای مهدیرجه جمعیتی حدود ۲٬۰۰۸ نفر دارد. اهالی این روستا از قومیت طبری هستند که ریشه آن به قوم آمارد و قوم تپوری می‌رسد. مردم مهدیرجه به زبان طبری یا مازندرانی صحبت می‌کنند.

سکنه بومی شهرستان گلوگاه خود را تات می‌نامند و زبان خود را زبان تاتی می‌نامند. بر اساس تحقیقات، تات در زبان محلی مازندران به معنی بومی، روستایی و یکجانشین است و اصطلاح تات به قوم طبری اشاره دارد و زبان تاتی همان زبان طبری است.

دیدنی های مهدیرجه

مهدیرجه یکی از مناطق زیبا و دیدنی در استان مازندران است و دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است. برخی از دیدنی‌های مهدیرجه عبارتند از:

  1. خربزه چشمه یکی از جاذبه‌های طبیعی زیبای مهدیرجه در استان مازندران است. این چشمه در منطقه‌ای دور از شهر و در محیطی طبیعی و آرام واقع شده است. نام خربزه چشمه به دلیل وجود چشمه‌ای با آب شیرین و خوشمزه است که در این منطقه قرار دارد.

    خربزه چشمه با آبی کریستالی و فواره‌های آب زیبا، یک مکان ایده‌آل برای استراحت و آرامش است. با احاطه از جنگل‌های سرسبز و آب‌های آرام و شفاف، این مکان یکی از مقصدهای محبوب گردشگران و طبیعت‌گردان است.

    بازدید از خربزه چشمه، امکان لذت بردن از طبیعت زیبا، پیاده‌روی در جنگل، آب‌بازی و استراحت در کنار آب شیرین را فراهم می‌کند. این مکان معمولاً به عنوان یک مکان آرامش‌بخش و فرار از شهر و صخبیت زندگی روزمره، مورد توجه گردشگران و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

  2. رودخانه‌ها: وجود رودخانه‌های زیبا و پرآب در این منطقه، امکان خوش‌گذرانی و آب‌بازی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

  3. پارک جنگلی: وجود پارک‌ها و فضاهای سبز در مهدیرجه، مکان‌های مناسبی برای پیک‌نیک و تفریح خانوادگی است.

  4. چشمه‌های آب شیرین: وجود چشمه‌های آب شیرین در این منطقه، جاذبه‌های طبیعی دیدنی دیگری را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند.

  5. میراث فرهنگی: مهدیرجه دارای معماری سنتی و میراث فرهنگی متنوعی است که بازدید از آنها به دیدنی‌های جالب و زیبایی خواهد انجامید.

با توجه به این دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری، مهدیرجه یک مقصد زیبا و آرام برای گردشگران و بازدیدکنندگان است که می‌تواند تجربه‌ی خاطره‌انگیزی برای آنها فراهم کند.

سایت پروازی روستای مهدیرجه بهشهر

بهشهر یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین شهرستان های استان مازندران است که دیدنی های طبیعی و تاریخی بی شماری در دل خود جای داده است و از این رو از سالانه افراد بی شماری از آن دیدن می کنند.

یکی از بخش های جالب در این شهر سایت پروازی روستای مهدیرجه است. منطقه مهدیرجه واقع در مازندران، جاده بین شهرستان بهشهر – گلوگاه مشرف بر جاده و دریا است.

جزئیات بیشتر از سایت پروازی

این سایت پرواز منطقه ای جذاب است که اغلب آن را کلاردشت دوم می نامند. ارتفاع پروازی این سایت از محل تیکاف تا محل لندینگ 450 متر میباشد و محل تیکاف رو به شمال و دریای خزر است که منظره زیبایی را رقم میزند همچنین یکی دیگر از ویژگی های  سایت مهدیرجه دارا بودن ترمال بسیار زیادی در فصل تابستان است.

این سایت پروازی فوق العاده زیبا تحت پوشش باشگاه هوانوردی سینا است. همچنین دیدنی های بسیار جذاب دیگری نیز در شهرستان بهشهر استان مازندران انتظار شما را می کشند که از بین آنها می توانیم باغ تاریخی عباس آباد و تالاب میانکاله را نام ببریم.

هزینه اقامت در مهدیرجه

هزینه اقامت در مهدیرجه بستگی به عوامل مختلف دارد .

هزینه اقامت در مهدیرجه بستگی به نوع اقامتگاه، امکانات و خدمات مورد نظر دارد. به طور معمول، هزینه اقامت در هتل‌های لوکس و ریزورت‌های مهدیرجه بیشتر از هتل‌های متوسط و اقامتگاه‌های اقتصادی است.

همچنین، فصل، تعداد شب‌های اقامت و تعداد افراد هم تأثیرگذار بر هزینه اقامت دارند. به طور کلی، هزینه اقامت در مهدیرجه می‌تواند از ۵۰ دلار آمریکا در هتل‌های اقتصادی شروع شده و تا ۵۰۰ دلار آمریکا در هتل‌های لوکس و ریزورت‌ها برسد.

به همین دلیل شما باید برای اجاره سوئیت در مهدیرجه با ما تماس بگیرید.