اجاره سوئیت ارزان در مهدیرجه

اجاره سوئیت ارزان در مهدیرجه | سوئیت در مهدیرجه بهشهر | اقامتگاه در روستای مهدیرجه | اقامتگاه شرق مازندران

بومگردی خوش نشین در استان مازندران، شهرستان گلوگاه، روستای مهدیرجه، مسیر سایت پروازی واقع شده است. مساحت مجموعه ۸۵ متر مربع، معماری آن مطابق با آداب و رسوم منطقه از چوب و کاهگل ساخته شد است. این خانه ی قدیمی زیبا دارای دو واحد اقامتی است که دارای آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام می باشد. آشپزخانه امکانات مورد نیاز آشپزی و یخچال و اجاق گاز را دارا می باشد. سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر می باشد. از جاذبه های اقامتگاه می توان نزدیکی به سایت پروازی، غذاهای محلی و حیاط سنتی را نام برد. طرفیت پذیرش هر واحد تا ۴ نفر می باشد.

ویژگی های سوییت ارزان در مهدیرجه

  • همکف
  • فول امکانات
  • پارکینگ
  • حیاط سرسبز
  • دسترسی به امکانات عالی
  • داخل محل

حالا بریم سراغ این مکان تا آن را بهتر بشناسیم.

بهشهر کجاست؟

شهر بهشهر در استان مازندران واقع شده و جنوب غربی شهرستان بهشهر قرار دارد. این شهر از شهرهای مهم و زیبای استان مازندران است و دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند ساحل‌های زیبا و جاذبه‌های تاریخی مانند قلعه رودخان و موزه میرعماد می‌باشد.

شهر بهشهر در شمال ایران واقع شده و در فاصله حدود ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان ساری قرار دارد. این شهر از نظر آب و هوا در منطقه معتدل و مرطوب واقع شده و دارای تابستان‌های خنک و زمستان‌های معتدل است.

بهشهر دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به ساحل‌های زیبا و پرآب دریای خزر، قلعه رودخان که قدمت آن به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و موزه میرعماد که در آن مجموعه‌های از اشیاء تاریخی و فرهنگی نمایش داده می‌شود، اشاره کرد.

همچنین بهشهر دارای فرهنگ و آداب و رسوم متمایزی است که می‌تواند جذابیت بیشتری برای گردشگران ایجاد کند. این شهر دارای بازارهای محلی، رستوران‌های سنتی و فضاهای سرسبز و زیبا برای گردش و تفریح است.

جاذبه های گردشگری بهشهر

باغ عباس‌آباد

یکی از آثار تاریخی استان مازندران است که در ۵ کیلومتری شهرستان بهشهر واقع شده است. این باغ‌ها در دامنه کوه‌های البرز و در میان جنگل‌های زیبا قرار دارند و یکی از بزرگترین و مهم‌ترین باغ‌های تاریخی ایران هستند.

این مجموعه شامل سد عباس‌آباد، مخزن و دریاچه سد، گل‌باغ، کاخ، حمام، آسیاب آبی و دو برج آجری است. باغ عباس‌آباد در دوره صفویه توسط شاه عباس اول ساخته شده و اکنون به عنوان یکی از باغ‌های ایرانی مهم در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. وسعت این باغ نزدیک به ۵۰۰ هکتار است و از جاذبه‌های گردشگری منطقه مازندران محسوب می‌شود.

بندرامیرآباد

بندر امیرآباد یک منطقه ویژه اقتصادی در شرق استان مازندران است که از اراضی پشتیبانی وسیع و زیرساخت حمل و نقل مدرن برخوردار است. این منطقه به دلیل دسترسی آسان به بازار مصرف کشورهای CIS و جمعیت بالغ بر ۳۰۰ میلیون نفر، نقش مهمی در ابعاد ملی و منطقه ای ایفا می‌کند.

اهداف این منطقه شامل کسب درآمد ارزی، ایجاد اشتغال، جذب سرمایه‌گذاری خارجی، افزایش نقش ایران در دریای خزر و ایجاد گذرگاه در شمال کشور می‌باشد. احداث این بندر بزرگ و مدرن از سال ۱۳۷۵ آغاز شده و در اردیبهشت سال ۱۳۸۰ افتتاح شد.

چشمه عمارت

چشمه عمارت یک بنا معماری مربوط به دوره صفوی است که در شهر بهشهر واقع شده و با شماره ثبت ۹۴۸ به عنوان یکی از آثار ملی ایران ثبت شده است. این بنا دو طبقه داشته و در حال حاضر فقط طبقه همکف و بخشی از طبقه اول باقی مانده است.

یکی از ویژگی‌های بارز این بنا، سیستم آب‌رسانی آن است. در وسط کاخ همکف، یک چشمه قرار دارد که آب از طریق تن‌پوشه‌های سفالی به حوضچه‌های طبقه اول هدایت می‌شود و سپس به صورت آبشار به چشمه طبقه همکف و حوض‌های اطراف ساختمان سرازیر می‌شود.

این بنا در گذشته با نقاشی‌های رنگارنگ و کاشی‌های متنوع زینت داده شده بوده است. نام این بنا به دلیل جوشش چشمه‌ای از دل زمین در طبقه همکف آن انتخاب شده است.

شما برای اینکه بتوانید از سفری که در بهشهر دارید لذت ببرید باید یا خانه ای در بهشهر داشته باشید یا باید خانه و هتل رزرو کنید.

اگر به اتاق یا سوئیت برای سکونت خود در بهشهر نیاز دارید میتوانید در مهدیرجه بهترین سوئیت ها و اتاق ها را اجاره کنید.

 

اجاره اتاق در مهدیرجه

مهدیرجه را بهتر بشناسید

روستای مهدیرجه یکی از زیباترین روستاهای شهرستان گلوگاه در استان مازندران است. این روستا دارای مناظر طبیعی فوق العاده‌ای است که شامل جنگل‌های زیبا، رودخانه‌ها، پارک جنگلی، چشمه‌های آب شیرین و استخرهای طبیعی می‌شود.

اینجا مکانی مناسب برای فعالیت‌های خارج از منزل مانند گلایدرسواری و دیدن مناظر زیبای طبیعت است. همچنین از این روستا می‌توان به تماشای جزیره میانکاله و دریای خزر، خلیج میانکاله و شهرستان بهشهر پرداخت که مناظر آنها بسیار زیبا و دلنشین است.

جمعیت این روستا

روستای مهدیرجه جمعیتی حدود ۲٬۰۰۸ نفر دارد. اهالی این روستا از قومیت طبری هستند که ریشه آن به قوم آمارد و قوم تپوری می‌رسد. مردم مهدیرجه به زبان طبری یا مازندرانی صحبت می‌کنند.

سکنه بومی شهرستان گلوگاه خود را تات می‌نامند و زبان خود را زبان تاتی می‌نامند. بر اساس تحقیقات، تات در زبان محلی مازندران به معنی بومی، روستایی و یکجانشین است و اصطلاح تات به قوم طبری اشاره دارد و زبان تاتی همان زبان طبری است.

دیدنی های مهدیرجه

مهدیرجه یکی از مناطق زیبا و دیدنی در استان مازندران است و دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است. برخی از دیدنی‌های مهدیرجه عبارتند از:

  1. خربزه چشمه یکی از جاذبه‌های طبیعی زیبای مهدیرجه در استان مازندران است. این چشمه در منطقه‌ای دور از شهر و در محیطی طبیعی و آرام واقع شده است. نام خربزه چشمه به دلیل وجود چشمه‌ای با آب شیرین و خوشمزه است که در این منطقه قرار دارد.

    خربزه چشمه با آبی کریستالی و فواره‌های آب زیبا، یک مکان ایده‌آل برای استراحت و آرامش است. با احاطه از جنگل‌های سرسبز و آب‌های آرام و شفاف، این مکان یکی از مقصدهای محبوب گردشگران و طبیعت‌گردان است.

    بازدید از خربزه چشمه، امکان لذت بردن از طبیعت زیبا، پیاده‌روی در جنگل، آب‌بازی و استراحت در کنار آب شیرین را فراهم می‌کند. این مکان معمولاً به عنوان یک مکان آرامش‌بخش و فرار از شهر و صخبیت زندگی روزمره، مورد توجه گردشگران و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

  2. رودخانه‌ها: وجود رودخانه‌های زیبا و پرآب در این منطقه، امکان خوش‌گذرانی و آب‌بازی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

  3. پارک جنگلی: وجود پارک‌ها و فضاهای سبز در مهدیرجه، مکان‌های مناسبی برای پیک‌نیک و تفریح خانوادگی است.

  4. چشمه‌های آب شیرین: وجود چشمه‌های آب شیرین در این منطقه، جاذبه‌های طبیعی دیدنی دیگری را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند.

  5. میراث فرهنگی: مهدیرجه دارای معماری سنتی و میراث فرهنگی متنوعی است که بازدید از آنها به دیدنی‌های جالب و زیبایی خواهد انجامید.

با توجه به این دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری، مهدیرجه یک مقصد زیبا و آرام برای گردشگران و بازدیدکنندگان است که می‌تواند تجربه‌ی خاطره‌انگیزی برای آنها فراهم کند.

سایت پروازی روستای مهدیرجه بهشهر

بهشهر یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین شهرستان های استان مازندران است که دیدنی های طبیعی و تاریخی بی شماری در دل خود جای داده است و از این رو از سالانه افراد بی شماری از آن دیدن می کنند.

یکی از بخش های جالب در این شهر سایت پروازی روستای مهدیرجه است. منطقه مهدیرجه واقع در مازندران، جاده بین شهرستان بهشهر – گلوگاه مشرف بر جاده و دریا است.

جزئیات بیشتر از سایت پروازی

این سایت پرواز منطقه ای جذاب است که اغلب آن را کلاردشت دوم می نامند. ارتفاع پروازی این سایت از محل تیکاف تا محل لندینگ 450 متر میباشد و محل تیکاف رو به شمال و دریای خزر است که منظره زیبایی را رقم میزند همچنین یکی دیگر از ویژگی های  سایت مهدیرجه دارا بودن ترمال بسیار زیادی در فصل تابستان است.

این سایت پروازی فوق العاده زیبا تحت پوشش باشگاه هوانوردی سینا است. همچنین دیدنی های بسیار جذاب دیگری نیز در شهرستان بهشهر استان مازندران انتظار شما را می کشند که از بین آنها می توانیم باغ تاریخی عباس آباد و تالاب میانکاله را نام ببریم.

هزینه اقامت در مهدیرجه

هزینه اقامت در مهدیرجه بستگی به عوامل مختلف دارد .

هزینه اقامت در مهدیرجه بستگی به نوع اقامتگاه، امکانات و خدمات مورد نظر دارد. به طور معمول، هزینه اقامت در هتل‌های لوکس و ریزورت‌های مهدیرجه بیشتر از هتل‌های متوسط و اقامتگاه‌های اقتصادی است.

همچنین، فصل، تعداد شب‌های اقامت و تعداد افراد هم تأثیرگذار بر هزینه اقامت دارند. به طور کلی، هزینه اقامت در مهدیرجه می‌تواند از ۵۰ دلار آمریکا در هتل‌های اقتصادی شروع شده و تا ۵۰۰ دلار آمریکا در هتل‌های لوکس و ریزورت‌ها برسد.

به همین دلیل شما باید برای اجاره سوئیت در مهدیرجه با ما تماس بگیرید.