برنج فجر طلایی 10 کیلویی

  • 11 ماه پیش در مازندران
  • مازندران
  • 43 بازید
9113901XXX
  • قیمت
    650,000 تومان
  • کد آگهی
    808
  • دسته بندی محصولات خوراکی

توضیحات

برنج فجر طلایی 10 کیلویی

برنج فجر طلایی 10 کیلویی | محصولات گرام شاپ کاملاً طبیعی هستند و در تولید آنها از مواد نگهدارنده صنعتی مانند اسید سیتریک و … استفاده نمیشود . لذا در هنگام استفاده داخل یخچال نگهداری شوند.

بسته بندی اختصاصی
وزن : 10 کیلوگرم
بسته بندی لوکس
سورتینگ شده

تمام محصولات گرام شاپ ارگانیک میباشند .

برنج فجر طلایی 5 کیلویی
درباره برنج فجر :

برنج ایرانی فجر برنجی است که در سال 1380 توسط محققان حوزه برنج با ایجاد تغییرات ژنتیکی بر روی برنج های با کیفیت جهت بهره برداری بیشتر کشاورزان تولید شده است،این برنج در دسته برنج های پرمحصول قرار دارد و از طبع سرد برخوردار است برنج فجر پرفروش ترین برنج در بین برنج های دسته پرمحصول که از کیفیت پخت بالایی برخوردار است، این برنج بیشتر توسط رستوران، شرکت، ادارات بدلیل قیمت مقرون بصرفه و خوشپخت بودن آن مورد استفاده قرار میگیرد.

برنج فجر به واسطه پخت بینظیر و عطر مناسبی که دارد، یکی از پرفروش ترین برنج‌‌ های ایرانی در شمال به حساب می ‌‌آید، این برنج مناسب ترین گزینه برای کسانی است که به پخت مجلسی و چشم نواز برنج اهمیت میدهند و بهترین گزینه برای جایگزینی با برنج های خارجی بدلیل قیمت تقریبا برابری که دارد میباشد.

ویژگی و خصوصیات برنج فجر :

برنج فجر به نقل از کارشناسان از کیفیت پخت و طعم مطلوب و عطر مناسب برخوردار است، این برنج بهترین گزینه برای کسانی است که بدنبال برنجی با قیمت مناسب میباشند که علاوه بر قیمت خوب از عطر، طعم، پخت خوبی برخوردار باشد، برنج فجر ظاهری مشابه به خنجر دارد که از سر دانه به سمت انتهای به مراتب باریک و سوزنی میشود، دانه این برنج در رنگ های سفید مایل به کدر در بازار برنج یافت میشود که طول دانه خشک آن 8 میلیمتر بوده و بعد از طبخ کردن طول آن به 11 میلیمتر و عرض آن به 2 میلیمتر میرسد.

خواص درمانی برنج فجر :

برنج فجر به عنوان یک ماده ادرار می تواند به کاهش وزن کمک کند، سموم را از بدن دفع نماید و وزن اضافی آب را کمتر نماید. محتوای فیبر بالا در برنج می تواند به اجابت مزاج کمک کند و از بدن در برابر سرطان های مختلف محافظت نماید و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

از آنجایی که برنج فجر کربوهیدرات خوبی دارد می تواند به عنوان سوخت برای بدن عمل نماید و به عملکرد طبیعی مغز کمک کند. همانطور که می دانید کربوهیدرات ها برای متابولیزه شدن توسط بدن ضروری هستند و می توانند به انرژی تبدیل شوند.

متخصصان بر این باورند که پودر برنج فجر را می توان به صورت موضعی برای درمان برخی از مشکلات پوستی مورد استفاده قرار داد. در برخی از قسمت های هند، آب برنج برای درمان پوست ملتهب مورد استفاده قرار می گیرد.